ماگ دوجداره دسته دار طرح اسکلت جلوه ای خاص و بسیار خلاقانه دارد.طرحی شگفت انگیز از یک لیوان که با ریختن نوشیدنی های رنگی در آن و نمایان شدن اسکلت داخل لیوان جذابیت لیوان را چندین برابر می کند.

 

 

جنس این ماگ کریستال بوده و بسیار مقاوم می‌باشد.طراحی بسیار جالب محصول آن را بسیار متمایز کرده و جزئیات بسیار ریز هم در طراحی آن رعایت شده است .نکته جالب بعدی در طراحی دسته محصول می‌باشد .دسته ماگ دسته دار طرح اسکلت جمجمه به شکل استخوان‌های متصل به هم طراحی شده است !

 

 

حجم گنجایش این ماگ 500 میلی لیتر ( نیم لیتر ) است و نسبت به نمونه‌های مشابه در بازار بزرگ‌تر می‌باشد .برای شست و شوی این ماگ می‌توانید از ماشین ظرفشویی  استفاده کنید .از این محصول برای سرو انواع نوشیدنی می‌توان استفاده کرد.یعنی شما می‌توانید هم برای نوشیدنی‌های گرم و هم برای نوشیدنی‌های سرد آن را مورد استفاده قرار دهید .

 

 

ماگ طرح جمجمه دارای پکیجینگ بی نظیر و عالی می‌باشد .به عبارتی شما می‌توانید این محصول را به عنوان یک هدیه بسیار خوب و خاص انتخاب کنید.جنس کریستالی و شفاف محصول باعث می‌شود که رنگ نوشیدنی داخل آن در کنار طراحی متفاوت بدنه ایجاد جلوه‌ای خاص و جذاب کند.لازم به ذکر است که نوشیدنی‌های با رنگ روشن‌تر بسیار جلوه‌ی خاص‌تری خواهند داشت .

 

 

مشخصات کلی محصول:

حجم:300CC

طرح: اسکلت دسته دار

جنس:شیشه باکیفیت

دوجداره

قابل استفاده برای نوشیدنی سرد و گرم

قابل شستشو در ماشین ظرفشویی

طراحی خلاقانه وجذاب

دارای پکیجینگ و قابل هدیه دادن به عزیزان