خرید پستی باکس لباس بزرگ | دنیای خرید

باکس لباس بزرگ
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 55,000  تومان
خرید پستی

باکس لباس بزرگ

 حمل لباس ها و قرار دادن آنها در کمد به گونه ای که کمترین فضا را اشغال کند همیشه از نیاز های مهم اکثر افراد است . باکس لباس طراحی شده است تا بهترین گزینه برای این زمان ها باشد. باکس لباس نظم و ترتیب خاصی به لباس ها درون کمد و کشو می دهد. حتی اگر به کمد و کشو  دسترسی ندارید این باکس به تنهایی بهترین جایگاه برای لباس ها و لوازم شما می باشد.

جعبه لباس جامبو با جنس پارچه ای با دوام و قابل شستشو، دارای بند های محکم و زیپ با کیفیتی می باشد که ظرفیت زیادی برای قراردادن وسایلتان دارد. وزن این محصول حدود 360 گرم است .دسته محکم آن باعث شده است به هیچ عنوان موقع حمل و نقل دچار آسیب نشود. با کمک این باکس می توانید لباس ها و لوازمتان را به راحتی حین رفتن به خوابگاه ، مسافرت ، خرید و... جای دهید و حمل کنید. جایگاه مناسبی برای ذخیره و محافظت از لوازمی مانند ملافه ، لباس ، پتو ، پارچه و سایر موارد  در فصولی که کاربردی ندارند. می توانید چندین عدد از این باکس را روی هم بچینید و استفاده بهینه ای از فضا داشته باشید.

طرح جمع شونده در صورت استفاده نشدن زیر تخت یا دراورها تا می شود از کمد لباس منظم و مرتب خود نهایت استفاده را ببرید. چه لباس تابستانی ، پتو زمستانی ، روتختی ، روبالشتی ها،ملحفه ها ،پارچه اتاق مهمان یا کیف های طراح مورد علاقه خود را بسته بندی کنید و با استفاده از آن فضای بسیار زیادی را در کمد خود ایجاد کنید. این سازمان دهنده ها برای کمد ، اتاق خواب ، اتاق لباسشویی یا اتاق زیر شیروانی،اتاق مهمان مناسب هستند. بعد از پر شدن ،آنها به راحتی در فضای جمع و جور قرار می گیرند یا در حالت صاف زیر تخت یا در کشوها سر می خورند. این محصول با طراحی خاص خود و اشغال کردن فضاهای بلا استفاده،فضای بسیاری را برای اتاق خالی نگه داشته که خود باعث رفع مشکل کمبود جا خواهد شد.

 

قیمت این محصول55000تومان



قیمت : 55,000  تومان
خرید پستی