خرید پستی ظرف طرح میوه یک عدد fru | دنیای خرید

ظرف طرح میوه یک عدد fru
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 40,000  تومان
خرید پستی

ظرف طرح میوه یک عدد fru

استفاده از ظروف خاص و جذاب در پذیرایی یک امر بسیار مهم است که در دکوراسیون منزل ، احترام در پذیرایی ، افزایش میل و اشتها و شادمانی نقش دارد. با ظروفی مینمیال و جذاب میتوانید تمامی موارد گفته شده را رعایت کنید و سفره و میزی بی نظیر برای خودتان و مهمانان بچینید. امروز میخواهم ظرف هایی با طرح میوه را به شما معرفی کنم.

ظرف میوه ای از جنس پلاستیک مرغوب و بهداشتی تهیه شده است و بسیار مقاوم و نشکن می باشد. میتوانید با این ظروف ، انواع تنقلات و خوراکی ها را سرو کنید. خوراکی هایی مانند انواع میوه ، فینگر فود ها ، آجیل ، شیرینی ، شکلات و پاستیل و... با این ظروف جذاب و منحصر به فرد سرو کنید. این ظروف حتی برای سرو غذا برای کودکان نیز مناسب می باشند زیرا با طرح های میوه ای جذاب ، باعث افزایش اشتهای کودک به میل کردن غذا می شود. طول این ظروف حدود 22 سانتی متر می باشد و وزن سبک و مناسبی دارند. این ظروف در طرح های موز ، پرتقال ، توت فرنگی و هویچ ساخته شده اند و شامل رنگهای بسیار شیک و متنوعی مانند نارنجی ، سبز ، صورتی کمرنگ و پررنگ می باشند و برای تمامی خانه ها با تم های مختلف مناسب هستند.

در انتهای ادرس مدل ظرف مشخص کنید

قیمت یک عدد از این محصول40000تومان



قیمت : 40,000  تومان
خرید پستی