خرید پستی لیوان کلزیوم Glass | دنیای خرید

لیوان کلزیوم Glass
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 200,000  تومان
خرید پستی

لیوان کلزیوم Glass

لیوان پذیرایی یکی از مهم ترین و اصلی ترین لوازم یک پذیرایی هرچه تمام تر و شیک تر می باشد. امروز یکی از خاص ترین و شیک ترین لیوان کلزیوم را به شما معرفی خواهیم کرد تا دکوراسیون زیبایی را در پذیرایی و سرو رقم بزنید.

در تابستان یکی از لذت بخش ترین کارها مصرف نوشیدنی های خنک و دلچسب است. این لیوان کلزیوم با طراحی شیار دار و کریستالی خود ، نقش بسیار زیبایی را ایجاد کرده است. این طرح از لیوان کلزیوم ، دارای بخش پایینی باریک و خوش فرم می باشد که دو قطر متفاوت را نمایش می دهد و نوشیدنی درون آن به شکل زیبایی قرار میگیرد. میتوانید انواع نوشیدنی های سرد و گرم مانند قهوه ، کاپوچینو ، هات چاکت ، چای و... را درون این لیوان بریزید تا زیبایی ظاهری آن را مشاهده نمایید و از نوشیدن لذت ببرید. ابعاد این لیوان 9x7 سانتی متر و حجم آن 260 میلی لیتر می باشد. بهترین انتخاب برای سرو انواع نوشیدنی با حفظ طعم و ظاهری زیبا و جذاب.

تعداد  6 عدد

قیمت این محصول200000تومان



قیمت : 200,000  تومان
خرید پستی