خرید پستی جاکارتی Galaxy | دنیای خرید

جاکارتی Galaxy
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 65,000  تومان
خرید پستی

جاکارتی Galaxy

برای شماهم پیش آمده زمانیکه خرید می کنید برای پرداخت آن میخواهید از کارت بانکی استفاده بکنید اما سخت است هربار درکیفتان دنبال آن بگردید چه بسا اکثر افرادی که کارت هایشان را گم می کنند جای مناسبی برای نگهداری آنها نداشتند. همچنین بسیاری از کیف پولها یا جای کارتی های غیراستاندارد با نداشتن مقاومت مناسب باعث آسیب کارت های شما بشوند.

جاکارتی Galaxy از جنس پلی استر و با ابعاد 9سانتی متر طول ،6سانتی متر و 0.7 سانتی متر قطر می باشد . این کالا دارای خشابی در پایین می باشد که با فشار دادن آن کارت های موجود در خودش را به ترتیب و همزمان به بیرون می فرستد و شما میتوانید به راحتی کارت مورد نظر خودرا بردارید . همچنین این کالا قابل شستشو می باشد.

این جاکارتی علاوه بر مقاوم بودن ، خوش دست و باریک است و قابلیت نگهداری 8 کارت را دارد. همچنین به دلیل داشتن طرح ساده ،شما میتوانید بر روی آن لوگو یا مشخصات کسب و کارتان را طراحی کنید و از این کالا برای تبلیغ کارتان اسفاده کنید .

قیمت این محصول 65000 تومان 



قیمت : 65,000  تومان
خرید پستی