خرید پستی آویز شال و روسری المپیک 2عددی | دنیای خرید

آویز شال و روسری المپیک 2عددی
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 28,000  تومان
خرید پستی

 آویز شال و روسری المپیک 2عددی

چوب لباسی یکی از کاربردی ترین ابزار ها برای نظم دهی و چینش مرتب لباس ها است.چوب لباسی های معمولی که برای آویزان کردن لباس ها طراحی شده است و قابلیت آویزان کردن وسایل جانبی مارا ندارد و نظم خاصی را به آن ها نمیدهد. از این رو چوب لباسی ای طراحی شده است که شما بتوانید انواع شال، روسری، کمربند ، کراوات ، شال گردن، جوراب و... را با دسته بندی شیک و دلخواه آویزان کنید.

این چوب لباسی با دایره های ضخیم و استحکام آویزی که دارد تعداد زیادی از لوازم را درخود جای میدهد . جنس این کالا از پلاستیک مقاوم است و دارای ابعاد 27x6x4 سانتی متر می باشد . این جوب لباسی در رنگ هایی مانند سبز ، آبی و صورتی تولید و عرضه شده است. با این وسیله می توانید با استفاده حداقل ازفضا تعداد زیادی شال و روسری را درکمدتان جای بدهید و دیگر نگران کوچک بودن فضای کمدتان نباشید . همچنین می توانید لوازمتان را روی این آویز بچینید و پشت در قراردهید. 

همچنین می توانید لباس های کم حجم خود را در این چوب لباسی آویزان کنید.دارای پنج جایگاه دایره ای با قطر 6سانتی متر برای قرار دادن لوازم ، عرض کلی 32سانتی متر و ارتفاع 15سانتی متر می باشد. با آویزان کردن شال و روسری بر این چوب لباسی مانع چروک شدن آنها شوید و پس از هربار قراردادن در کمد احتیاجی به اتو کردن آنها نیست. با جنس و طراحی خاصی که دارد به هیچ عنوان باعث نخ کش شدن شال و روسری نخواهد شد.

 

قیمت 2عدد از این محصول 28000 تومان



قیمت : 28,000  تومان
خرید پستی