خرید پستی محفظه قرص هفتگی 2عدد | دنیای خرید

محفظه قرص هفتگی 2عدد
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 25,000  تومان
خرید پستی

محفظه قرص هفتگی 2عدد

این که یک مسافر ، یک فرد فعال یا یک مراقب شخصی یا حتی فردی فراموشکار باشید ، این سازمان دهنده چند محفظه ،برنامه ریز مناسبی برای داروهای تجویز شده در هفته و نیازهای مکمل شماست. تحقیقات نشان داده است 55درصد سالمندان داروی های خود را طبق دستور پزشک مصرف نمی کنند و سالیانه بیش ازصدهزار سالمند به علت مشکل ناشی از تداخل دارویی در بیمارستان بستری می شوند. ممکن است گاهی اوقات ما درکنار آنها نباشیم و بدین صورت مصرف قرص هایشان را فراموش کنند یا اشتباه مصرف کنند که بسیار خطرناک است.همچنین درصورتی که کودکانتان قرص مصرف می کنن اما شما مدام باید به آنها گوشزد کنید تا فراموش نکنند، کافیست با تهیه محفظه قرص هفتگی که نکته مثبت آن قرارداشتن نام روز های هفته به فارسی روی محفظه است که این باعث سهولت درخوانایی به ویژه برای سالمندان می باشد .

سازمان دهنده قرص از پلاستیک های بهداشتی و با دوام مواد غذایی ساخته شده همچنین فاقد BFA و بدون بو است. محفظه های روزانه می توانند به راحتی از هم دور شده و بهم قفل شوند تا به صورت جداگانه و در گروه های 2 یا بیشتر استفاده شوند و این امکان را فراهم می اورد تا در هنگام سفر تنها محفظه روزهای مورد نظر خود را به همراه ببرید. سازمان دهنده قرص های شفاف با روکش لطیف و ظریف ساخته شده است. این مورد جا قرصی بهترین برنامه ریز دارویی برای نیازهای شخصی و دارویی روزانه و هفتگی شما است. همچنین وجه تمایز دیگر این حجم دهنده ،منقش شدن آن‌برای نابینایان است؛ بنابراین افراد نابینا میتوانند خودشان قرص های لازم در روز را باکمک خط مخصوص حک شده روی محفظه پیداکنند. این جاقرصی قابل شستشو نیز می باشد.

 

ابعاد این نظم دهنده قرص 3X3X12 میلی متر و وزن آن حدودا 7گرم است. تنها قرص های مورد نیاز را درون این محفظه ها قراردهید تا این محفظه به شیوه ای مرتب، کارآمد و بهداشتی از آنها نگهداری کند. همچنین حجم هریک از محفظه ها برای قرارگیری قرص ها بسیار بزرگ است و به راحتی می توانید چندین قرص را درون یک محفظه قراردهید. این محفظه ها درب روان و نرمی دارد وبه راحتی و با یک فشار بازخواهند شد. با کمک این جاقرصی و مشخص شدن قرص های هر روز دیگر نیازی به چک کردن اینکه کدام قرص ها برای چه روزهایی بود و دچار شک و نگرانی درمصرف آن قرص نمی شوید و با خیال راحت و آرامش آنهارا مصرف می کنید. همچنین در سفرهای چندساعته می تواند به عنوان جای ادویه نیز مورد استفاده قرارگیرد.

قیمت2عدد از این محصول25000 تومان



قیمت : 25,000  تومان
خرید پستی